Als ik op mijn android tablet via internet naar mijn fb ga, kan ik niet zien welke van mijn vrienden online zijn. Op een gewone laptop of pc wel?

Bij een laptop of pc staat er rechtsonderin het scherm bij fb "chat" en dan het aantal vrienden dat online is. Dit mis ik bij mijn android tablet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Installeer de Face book app ......daar staat dat rechts bovenin !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. De app geïnstalleerd. Werkt goed!

Andere antwoorden (1)

inderdaad facebook app installeren. Het verschil waarom je het niet ziet is omdat de laptop een computer bowser heeft. De browser op tablets is iets anders en dit zorgt er voor dat je sommige sites anders ziet.