Zijn er alternatieven voor radio 1 en 2 als je in de auto radio luistert en in het oosten van Nederland rijdt ?

Voorlopig nog geen goede ontvangst door het instorten van de radio toren in Bovensmilde. Is er een alternatief als je naar radio 1 en 2 wil luisteren in de auto in het oosten en noorden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

radio gelderland zend soms precies het zelfde uit als radio 1. ik weet niet of radio gelderland over die zelfde paal gaat!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwege een brand in het zendstation Smilde zendt Radio 1 echter sinds 15 juli 2011 tijdelijk uit op de AM-frequentie van Radio 5 (747 AM)

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij radio 2 staat eenzelfde uitleg...