Waar kan ik de categorie 'mening' vinden?

Ik zag toen ik voor het eerst een vraag ging stellen iets van: "als je een mening wilt krijgen, moet je de categorie 'mening' hebben. Maar ik kan hem dus niet vinden. Kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
De uitleg moet zijn: Ik zag toen ik voor het eerst een vraag ging stellen iets van: "als je een mening wilt krijgen, moet je de categorie 'mening' aanvinken. Maar ik kan/kon hem niet vinden. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Deze zin zou inderdaad aangepast moeten worden, als dat al niet gedaan is ivm de vernieuwde site. https://www.startpagina.nl/v/vraag/stellen?questiontext=watdanook
4.GoeieVraag is geen forum. Hou je vraag en antwoord dus bij feiten. Laat je mening erbuiten en ga geen discussies aan; >>>>enkel in de categorie Meningen is het toegestaan meningen te delen.<<<<

Antwoorden (2)

Die categorie bestaat op Goeie Vraag niet (meer). Want een mening vermeerdert over het algemeen geen kennis. En je kunt onmogelijk bepalen welke van de antwoorden op een meningsvraag nou het beste zou zijn. Meningen horen thuis op fora.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als een mening onderbouwd wordt gebracht kan hij wel degelijk je kennis vermeerderen. Ook (vooral) als deel je die mening niet deelt. Een mening waar je het mee eens bent geeft je misschien een prettig gevoel, maar voegt weinig of niets toe aan je kennis.
LeonardN
6 jaar geleden
Meningen kunnen ook prima op reguliere websites. Ten tijde van GVcafé dat ging prima.
Deze categorie is er niet meer.
Goeievraag is een vraag- en antwoordplatform en heeft als doel het uitwisselen van feitelijke kennis. Dat gebeurt door het stellen van vragen en het geven van antwoorden. GoeieVraag is een kennisplatform en dus geen discussieforum, persoonlijk adviesplatform of een verkoopforum zoals Marktplaats. Vragen die beter passen bij een forum (bijvoorbeeld: “Wat vinden jullie van…” of vragen naar persoonlijk advies (bijvoorbeeld: “Wat moet ik doen?”) worden verwijderd. Het is hierbij beter om een van de Themafora te bezoeken. Ook vraag- en aanbodvragen worden verwijderd.

Als een bijdrage niet aan de regels voldoet, wordt deze verwijderd. De regels worden hieronder verder toegelicht.

Deze en meer informatie kun je vinden op:
https://www.startpagina.nl/v/pagina/richtlijnen