Kan in deze dock ook een iphone 3gs staan?

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.koopjesjager.nl/index.php?route=product/product&product_id=94&utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Je kunt voor een paar centen een kabeltje kopen die de aansluiting in het dock 'verlengt'. Wordt vooral gebruikt om niet iedere keer het hoesje van de iphone af te moeten halen.

Antwoorden (1)

Nee, een iPhone 3gs is aan de onderkant dikker en ronder dan een Apple iPhone 4. Bij ons thuis hetzelfde probleem gehad. De 4 past er inderdaad gewoon in, alleen een 3gs of een 3s klikt er niet goed genoeg in of zit niet goed..
Maar je hebt wel docs die voor de 3gs/3s gemaakt zijn!