Wat zeggen deze Bougies .?

Hallo beste leden.ik heb de bougies van mijn skoda Felicia 1.3İ benzine/lpg eruit gehaald. een ervan was nat en de rest was droog.elektrode afstand is 0,8 mm.wat zegt deze bougie over de verbranding van mijn auto.de auto loopt sinds een paar weken slecht.vooral stationeer .alvast bedankt .

Picture for question
een maand geleden
in: Auto's
jc54
een maand geleden
Een natte bougie duidt op een slechte (of geen) verbranding. Oorzaak kan een defecte bougie, bougiekabel of verdelerkap zijn.
tuncay
3 weken geleden
Kun je een bougie kabel ook doormeten met een multimeter? Hoe kom ik er achter of hij goed of stuk is ?
Kees10
een week geleden
Is het bij deze auto mogelijk om de bougiekabelsom de beurt los te koppelen
Als een cilinder het niet doet merk je bij die cilinder geen verschil als de bougiekabel er af gaat. Als bij elke bougiekabel de motor inhoud weet je dat elke bougie nog een vonk geeft
Als een cilinder niet meewerkt kan dat aan de brandstof voorziening liggen of aan de ontsteking. Aangezien één bougie nat is zal hij wel brandstof krijgen

Geef als eerste antwoord